Mini fórum














Smazání příspěvku

Nick:
Heslo:



Marta - 19. 1. 2014 23.26 - Odpovědět X

Nevie mi niekto poslať na e-mail:mm1753@gmail.com
noty na akordeon pre začiatočníčku.Ďakujem.Marta


stanos - 22. 1. 2014 8.00 X

Existuje viacero kníh pre začiatočníkov. ... 50 ľudových piesní /M.Košnár/ a pod. ...môžem dať kontakt na autora
Ide o to, či ste ochotná do nôt niečo investovať ...


guitardrumservis - 18. 1. 2014 10.28 - Odpovědět X

Nabízím opravu akordeonů a heligonek. Rychle a levně v Újezdě nad Lesy


Barták - 28. 1. 2014 19.07 X

Dobrý den, potřeboval bych opravit akordeon. Prosím o možnost se s Vámi zkontaktovat v Újezdě nad lesy. Děkuji


vlad - 14. 1. 2014 12.28 - Odpovědět X

...a musí být ta voda vlažná?


vlad - 14. 1. 2014 12.34 X

Tak to mělo být ke spodnímu příspěvku


odborník - 14. 1. 2014 15.12 X

voda musí být vlažná aby vám neztuhly ruce a mohli jste stlačovat.....


Pavol Zeliska - 10. 1. 2014 21.30 - Odpovědět X

Uniká vzduch z akordeónu, ale nie cez mechy, očividne je to z diskantovej časti,akoby spod záklapiek od klávesov (a to som si nie celkom istý, skrátka neviem). Ako zistiť presné miesto úniku vzduchu?


vlad - 11. 1. 2014 21.17 X

Neporadím, ale přidám se k dotazu. Už jsem měl snahu to kdysi na fóru řešit, ale bez úspěchu. Když uchází pneumatika, zjistím to mýdlovou vodou, únik z plynového potrubí taky tak, ti odvážnější zápalkou. Ale zkuste obě metody použít u harmoniky. Tak jak na to? Nějakým obarveným plynem?


odborník - 13. 1. 2014 10.53 X

rada je naprosto jednoduchá, harmoniku roztáhnete co to dá a při současném stlačování měchu ji celou ponoříte do vany kterou si předem napustíte vlažnou vodou až po okraj. Místo úniku vzduchu identifikujete vycházejícími bublinami......


HaD - 16. 1. 2014 22.10 X

Lze zjišžovat i bez použití vody... Když silně harmoniku stlačíš, může se tento netěsnící tón ozvat. Podle jeho výšky pak najdeš klávesu, ke které patří...
Další možnost je, že při silnějším tlaku na měch velice krátce klepneš na klávesu. Pokud se ozve tón a ihned zanikne, nenašel jsi vadnou. Když přes klapku uniká vzduch, je nadlehčována a tón okamžitě nezmlkne, ale jakoby doznívá.
Dál lze zkusit postupně přitlačovat klapky a sledovat, kdy vzduch přestane unikat.
A poslední známá možnost - když přiblížíš obličej k místu, kde vzduch uniká, poznáš to. Na obličeji má většina lidí dost citlivou kůži a pozná i slabý "průvan". Příp. je možné si pomoct vodou (na obličej, ne na harmoniku), kdy foukající vzduch pomáhá sušit vodu, tedy vjem chladu je více intenzivní (jako když si skauti a pionýři pro určení směru větru nasliní prst).


odborník - 22. 1. 2014 14.16 X

blbost, jedině vana.......


Bohumil Pešl - 13. 3. 2014 19.20 X

Dobrý den. Pokud vám uniká vzduch z pod klávesových klapek, tak jednoduše sejměte přední okrasný kryt, roztahněte měch v levo pomoci knoflíku a pak začněte stlačovat měch do sebe a postupně jednotlivě přitlačujte prstem klapky přímo na akordeonu / pod krytem/ . Pokud u některé klapky pak únik přestane , tak ta špatně doléhá a musí se usadit aby udržela tlak při hře. To je vše jak zjistit, kde je nežádoucí únik vzduchu mimo měch. S pozdravem Pešl B.


patrik - 3. 1. 2014 10.14 - Odpovědět X

Ja mám iba 16 basov.Nemá faktory na to prstoklad?


stanos - 30. 12. 2013 18.21 - Odpovědět X

Dobrý deň,
mám možnosť kúpiť Weltmeister Serino 60/280€/ alebo Weltmeister Cordal 80/370€/, na youtube som nasiel nejake videa - obe sú OK, naladené v dobrom stave
... prosím poraďte začiatočníkovi, bude tých 60basov stačiť
... čo bi ste mi odporučili ?


stanos - 1. 1. 2014 12.32 X

... poprípade ešte do výberu môžem zahrnúť Hohner student 72 /400€/ ...


juraj - 2. 1. 2014 23.53 X

Weltmeister Cordal 80 odporucam.


juraj - 30. 12. 2013 15.21 - Odpovědět X

ahojte kto ma daku skusenost s akordeonom walther cros 96 b,, ČO Naň hovoríte ??


Radek - 30. 12. 2013 10.43 - Odpovědět X

Zdravím všechny nadšené harmonikáře ! Mám problém - na Delicii Choral se ze šesti řad basů čtyři propadli na úroveň desky, máte někdo tip pokud se to dá opravit ? Moc díky Radek


vlad46 - 30. 12. 2013 11.37 X

Odšroubuj vruty, které drží desku pod řemenem levé ruky, oddělej ji a určitě uvidíš , kde je problém.


vlad46 - 31. 12. 2013 8.58 X

A ještě prosba. Až to uděláš, zjistíš stav a případně opravíš (nebo necháš opravit), poděl se svými zkušenostmi. Příště tady může být někdo s podobným problémem a bude rád za každou informaci.


Radek - 31. 12. 2013 16.32 X

Zdravím ! Tak jsem oddělal kryt, ale nezhistil jsem vůbec nic kromě toho, že ty dvě řady basů které jsou v pořádku mají své uchycení, a ty čtyři kterí jsou spadlé zase své. Možné ta závada nebude nic vážného, a je možné že to může být vyloženě prkotina, že tam např. někde vypadlo něco, co celé čtyři basové řady drží. Pokud se mně podaří v opravě pokročit, rád budu zde referovat :-) Moc rád bych ji dal do kupy, protože mám staré Delicie rád a tahle Choral se mně zatím zdá zvukem nejlepší.


vlad46 - 1. 1. 2014 11.20 X

Zkus poslat fotku!


František Fořt - 2. 1. 2014 14.09 X

Delicii choral velkou 120 basovou má můj známý a můžu říct, že tak pěkný zvuk harmoniky jsem ještě neslyšel, zní opravdu velmi pěkně to potvrzuji. Já po ní už přes čtvrt roku sám po bazarech pošilhávám, je jich ale v nabídkách dost málo.


Henry - 25. 12. 2013 10.47 - Odpovědět X

Ad.: Had. Děkuji za radu a s těmi basy u Melodie jsem to spletl,uváděl jsi v odpovědi 96 ne 60.


Henry - 25. 12. 2013 10.29 - Odpovědět X

Někde jsem zde četl,že Melodia III má 60 basů,ta má 80.Také mám pianku Migma,je 12 basů,2 oktávy,asi nšmecká.Ke koupi by mne zajímala obdobná Melodi,ale novější typ,lehčí,starší po opravě.


Henry - 23. 12. 2013 8.49 - Odpovědět X

Na Melodii III mi skřípe či vrže klávesa es a béčko,při podržení klávesy d a a to nedělá.Je to nástroj po repasi,ale už déle.


HaD - 24. 12. 2013 23.46 X

Namoč prst ve vodě, pošudlej po klasickém mýdle (žádné rozpustné) a "potři" boky kláves (jak se šoupou o sebe, můžou vrzat). Mělo by se to na nějakou dobu umoudřit. Mýdlo je neagresivní, kdykoliv ostranitelné, takže nástroji neublíží.


Rado - 18. 12. 2013 15.44 - Odpovědět X

Čaute akordeonisti, chvíľu som čítal fórum a miestami som sa dobre pobavil :D Ak by ste chceli nejaké rady, tipy, alebo čokoľvek, kľudne sa môžte obrátiť na mňa, rád pomôžem.


Jindra - http://harmonika.cz 15. 12. 2013 18.33 - Odpovědět X

Pozvánka přihláška na zimní harmonikářský kurz jsou na světě!
http://harmonika.cz/zimni-harmonikarsky-kurz-2014


marko - http://hudba.bazos.sk/inzerat/319 14. 12. 2013 17.00 - Odpovědět X

dobry den vedeli by ste my povedat ci je to dobry akordon a aky je rozdiel medzi 80 a 96 bas. lebo teraz hrajemm na 96 a chcem kupit tento akordoen a neviem ci to bude nejaky rozdiel dakujem.


juraj - https://www.facebook.com/pages/Harmonika 18. 12. 2013 16.57 X

ahoj tak 80 bas ma 80 bas cuplikov a 96 samozrejme 96 cuplikov,,,,,
+ potom mas 4 alebo 3 hlasne harmoniky ,,, a 80 bas akordeony su o kus menšie ,,

facebook.com/pages/Harmonikari/449463258493166


juraj - https://www.facebook.com/pages/Harmonika 9. 12. 2013 15.09 - Odpovědět X

kto chce nech sa prida do novej kumunity na fB ..

[url=http://]www.facebook.com/pages/Harmonikari/449463258493166[/url]


ruda - 4. 12. 2013 10.50 - Odpovědět X

Dobrý den, zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi MelodiaII a III ppř. který je lepší.Děkuji


HaD - 9. 12. 2013 19.32 X

II-ka bude starší a možná kvalitnější než III. Co jsem viděl, tak II byla 80tka, III 96tka, ale nemyslím, že by to přímo souviselo.


Petr - 21. 11. 2013 0.35 - Odpovědět X

Ahoj lidi, hledám učitele na akordeon v Olomouci. Neznáte někoho. Díky


Kamila - 26. 12. 2013 11.42 X

Zdravím Petře, pokud byste měl zájem, mohu poslat email na učitele, ale je ze Zlína, což není tak daleko. V případě zájmu pište na můj email. Díky


TynBa - 14. 11. 2013 20.36 - Odpovědět X

Zdravím,
potřebuju poradit. Kamarád mi půjčil na víkend akordeon a já na to hrála asi půl hodiny a začal profukovat jeden bas. Je možné, že bych to nějak opravila sama, nebo nevíte o nějaké dobré opravně v Brně? Asi mňa totiž zastřelí, jestli to v pondělí zjistí.:D
Předem moc díky za odpověď.:)


HaD - 20. 11. 2013 19.20 X

Psal jsem ti před časem na lide.cz, že bych se na to mohl mrknout, ale neozvala jsi se...


Dušan - 5. 11. 2013 18.51 - Odpovědět X

Dobrý den, mám na prodej pro pokročilé hráče vzácné originál původní noty na akordeon. Autor skladeb je geniální maďarský akordeonista Tabanyi Mihály. Ukázky zde
http://www.youtube.com/watch?v=UTMkLsf8AvQ

http://www.youtube.com/watch?v=bttaY2-cF9s

http://www.youtube.com/watch?v=PWt9kILqCG0


Mar - 24. 10. 2013 9.01 - Odpovědět X

Prosím o radu. Kolik by tak stála oprava harmoniky v případě, že profukuje jeden tón? Děkuji. A zároveň kdyžtak poprosím o tip na opravnu akordeonů v Praze. Ještě jednou děkuji.


HaD - 24. 10. 2013 19.54 X

V Praze zkus p. Nováčka, jestli ještě opravuje - Vodičkova ul.


luky - 5. 10. 2013 14.49 - Odpovědět X

tak co nikto mi nepomoze ten takt bas polka prosim...


juraj - 6. 10. 2013 10.46 X

http://www.youtube.com/watch?v=rnSwroDYUEY

malo by to staciť


jozef - 5. 10. 2013 9.20 - Odpovědět X

zdravym vas mam harmoniku a strasne bych se chtel naucit hrad ale nevim jak na to pomuze mi prosim nekdo jak na to


vlada - 10. 10. 2013 17.28 X

na těhle stránkáích koukni na stupnice,pojmenováníkláves atd.je to hezky udělané a na začátek to chce učitele nebo aspon harmonikáře z okolí který pomůže


Karel - 9. 12. 2013 20.16 X

Dobrý den, jestli ještě hledáš někoho na učení na harmoniku, tak bych měl čas. Ale nevím kde bydlíš, jestli by jsi chtěl dojíždět.


Ivan - 21. 4. 2014 19.34 X

Zacni jednoduchymi pisnickami. Jako jsou pec nam spadla. Kocka leze dirou apd. Bejlepsi je si popsat klavesy a porad se ucit ktera kde je. To same a notami. Rozepis si ktery nota je ktera klavesa. Apd. Pak procvicuj. Jednu ruku druhpu ruku a pak obe. Nejlepsi je fakt zacit na jednosuchem a pak skouset slozite.


Michal - 5. 10. 2013 4.06 - Odpovědět X

ahoj. Mam prosbicku mam starou ruskou harmoniku a namisto klasickych klaves jsou pouze bile a cerne knofliky ve trech radach. jak tam jde stupnice neporadite prosim nekdo


HaD - 5. 10. 2013 22.01 X

Mrkni na tento obrázek... http://commons.wikimedia.org/wiki/File:B-Griff.svg máš tam řazení knoflíků, stupnici Cdur zahraješ tak, že pujdeš postupně v šikmých řadách po bílých knoflících C-D-E-F-G-A-H-C. Pro tebe platí jen dolní 3 řady, co jsou na obrázku na šedém pozadí. Pohled obrázku je, jako by ses díval na harmoniku položenou před sebou. Když si ji "oblíkneš", to, co je na obrázku dole, to je u svislé hrany nástroje. Hluboké tóny (C-D) máš směrem k hlavě, vyšší (G-A-H) směrem ke klínu.


Josef - 11. 6. 2010 15.46

Prodám akordeony HOHNER MORINO IV 96,BORSINI SL 4155 M,PAOLO SOPRANI SUPER PAOLO.HOHNER Atlantic III a Weltmeister CANTUS V.
Tel.: 603933749


Svobodný Jan - 19. 6. 2011 22.26

Ahoj. Máš ještě nějaký z nabízených akordeonů? Měl bych zájem.


Petr - 17. 12. 2011 13.00

Dobrý den máte ještě nějaký akordeon na prodej?
Děkuji za odpověď
P.P.


Ivan - 26. 8. 2012 15.12

Prodám akordeon royal standard selecta 120 basů. Výborný stav. tel.: 776085075



Jméno:: *
E-mail:
ICQ:
Web:
Vzkaz:: *
Ochrana proti spamu. Napište prosím číslici šestset padesát :










50 lidových písní - sešit II: Kotík, Josef lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>
Tento web píše Flavicius
eprovas.cz
Informace o sladkovodní řase chlorella